Biedrība “Ropažu Garkalnes partnerība” aicina darbā administratīvo vadītāju
(minimums līdz 2020.gada decembrim ar iespēju palikt un turpināt darbu)
Amata nosaukums – administratīvais vadītājs
Amata nozīme (galvenā atbildība) – biedrības darba administrēšana, projektu uzraudzība un koordinēšana.
Darba pienākumu apraksts:
- Vada un organizē biedrības darbu.
- Pārrauga finanšu mērķtiecīgu un lietderīgu izlietojumu saskaņā ar īstenojamiem projektiem un biedrības politiku.
- Nodrošina līgumu slēgšanu par pakalpojumiem.
- Organizē iepirkumu procedūras norisi un atbild par iepirkuma līgumu slēgšanu.
- Organizē biedrības pasākumus (semināri, apmācības, projektu pasākumi, pieredzes apmaiņas braucieni, u.c.)
- Nodrošina konsultācijas potenciāliem projektu iesniedzējiem.
- Pārrauga visu projektu ieviešanu un savstarpēju saskaņotību saskaņā ar projektu ieviešanas plāniem.
- Seko līdzi izmaiņām biedrības darbību reglamentējošos normatīvajos aktos.
- Sazinās un koordinē darbu ar starptautisko projektu partneriem.
- Dalība sanāksmēs.
Nepieciešams:
- pieredze darbā ar cilvēkiem.
- angļu un krievu valodas zināšanas.
- pieredze darbā projektu vadībā un ieviešanā.
Piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi un radošu darba vidi.
- atbilstošu atalgojumu – 900-1300 EUR
- Iespēju smelties pieredzi Latvijā un ārpus Latvijas robežām.
Pieteikumu (motivācijas vēstuli un CV) lūdzam sūtīt uz: ropazigarkalne@gmail.com līdz š.g. 15.septembrim. |